AVG Free Edition 10 Build 2011.1382 آنتی ویروس قدرتمند اما رایگان
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

                          

بی شک می توان AVG Free Edition را قدرتمندترین آنتی ویروسی دانست که تا کنون با لایسنس رایگان عرضه شده است و  به این مهم می توان از انتخاب شدن این آنتی ویروس توسط میلیون ها کاربر در سراسر جهان پی برد . با نصب و در اختیار داشتن AVG Free Edition می توانید با خیالی راحت در محیط اینترنت وبگردی کرده و هیچ گونه استرسی مبنی بر این که شاید مورد حمله اهداف خرابکارانه قرار بگیرید بر شما وارد نشود  این نرم افزار امنیتی با محافظت لحظه ای ( real-time ) توسط تکنولوژی پیشرفته AVG LinkScanner’s نه تنها شما را در برابر ویروس های رایانه ای ، بلکه در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک نیز ایمن می گرداند . یکی مهم ترین ویژگی هایی که در این آنتی ویروس به آن توجه ویژه ای شده است ، استفاده حداقلی از منابع سیستم می باشد . یکی از مشکلاتی که کاربران همیشه با آن مواجه بوده اند ، کند شدن محسوس سرعت کامپیوتر آنها پس از نصب نرم افزار های آنتی ویروس بوده است و برخی کاربران برای رهایی از آن حتی مواجهه با خطرهای سایبری را به جان می خرند و خوشبخاته با نصب AVG با کم ترین افت سرعت رو به رو خواهید شد . یکی دیگر از قابلیت های این برنامه ، توانایی به روز رسانی آن به وسیله ی اینترنت می باشد . با این ویژگی به محض شناخته شدن بدافزارهای جدید توسط آزمایشگاه AVG ، کامپیوتر شما در برابر تهدید های آنها ایمن می گردد . ورژن پیش رو که توانایی نصب و اجرا بر روی ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون را داراست از قابلیت های بسیاری بهره مند بوده که هر یک به گونه ای وظیفه ی تامین امنیت شما را بر عهده می گیرند

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


ESET SysRescue CD

شرکت امنیتی ESET یکی از به نام ترین کمپانی های نرم افزاری می باشد که سالهاست وظیفه ی تامین امنیت کاربران بسیاری را به عهده گرفته است . در این زمینه محصولات متفاوتی را عرضه کرده که هریک اختصاص به بخشی خاص داشته و البته بیشتر محبوبیت این شرکت به دلیل قدرت بالای آنتی ویروس هایش می باشد . اما گاهی اوقات برخی ویروس ها آنقدر مهندسی شده و پرقدرت طراحی که آنتی ویروس ها را غیرفعال کرده و عملا وجود آنها را بی اثر می سازند . با به روی کار آمدن چنین بد افزارهایی کمپانی های امنیتی به خصوص ESET درصدد ساخت نرم افزاری برآمدند که بتواند با ساخت شرایطی ایمن اقدام به حذف ویروس ها ، تروجان ها و سایر بد افزارها نماید .

 

ESET SysRescue CD نام ابزاری است که در بین کاربران با عنوان دیسک نجات ESET شناخته شده و وظیفه ی آن اینست که با اجرا شدن به صورت بوت ، از شر ویروس هایی که به دلیل قدرت بالا در محیط ویندوز باعث بروز اختلال در عملکرد نرم افزارهای امنیتی نظیر NOD32 می شوند ، خلاص شده و بتواند وظیفه ی خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد . نکته ی قابل توجهی که در دیسک نجات ای-ست وجود دارد سرعت بسیار بالایی است که در اسکن نمودن فایلها به ارمغان می آورد و شما می توانید تنها در چند دقیقه ، کامپیوترتان را از بدافزارها پاکسازی نمایید . کافیست تا فایل ایمیج این دیسک را پس از دانلود بر روی یک CD یا DVD رایت کرده و در مواقع ضرور آن را بوت کنید . به همین سادگی می تواند پشت هر ویروسی را به خاک زده و امنیت کامل را تجربه نمایید .

لازم به ذکر است برای بوت کردن دیسک کافیست تا پس از روشن نمودن کامپیوتر یا ری-استارت کردن آن دکمه هایی نظیر F9 ،  F12 و یا … که در هر مادر بورد متفاوت است را فشرده تا لیست دستگاه های بوت بالا آمده و گزینه ی مربوط به درایور دیسک نوری را انتخاب کنید تا دیسک نجات اجرا شود .

ESET SysRescue CD که در مبنای ساخت آن از نرم افزار ESET Smart Security Business Edition استفاده شده است امکان استفاده در ویندوز های XP/2000/Vista/7 را برایتان فراهم می سازد و نسخه ی پیش رو که دارای آخرین آپدیت ها تا تاریخ ۲۰ دی ۱۳۸۹ می باشد می تواند با قدرت به جنگ با بدافزارها برود .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:اپدیت نود32,نود32,اپدیتnod32,بیگ دانلود, :: 10:55 :: توسط : ماهان

 

kaspersky

Kaspersky یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی می باشد که در بین کاربران مختلف طرفدارن بسیاری دارد . یکی از دلایل محبوبیت این نرم افزار به روزرسانی های سریع آن می باشد . این آپدیت ها که به طور مداوم در اینترنت قرار می گیرند تنها با استفاده از کلید های آپدیت معتبر قابل دریافت خواهد بود .بیگ دانلود به منظور تامین هرچه بیشتر امنیت کاربران خود به صورت منظم کلید های آپدیت Kaspersky را در همین پست قرار می دهد .




 ادامه مطلب...


                              

طبق بررسی ها و آماری که شرکت های امنیتی معتبر منشتر نموده اند فلش مموری ها یک چهارم از کل راههای انتقال ویروس ها را بر عهده دارند که با مقایسه ی این عدد با سایر روش ها به بزرگی آن پی خواهیم برد . حافظه های قابل حمل به دلیل اندازه های کوچکی که دارند در کنار قیمت های ارزان و ذخیره سازی اطلاعات با ظرفیت های نسبتا بالا ، مورد توجه بسیاری از کاربران کامپیوتری قرار گرفته اند و خوب این دلیلی است تا ویروس نویسان از این راه پرطرفدار ، مقاصد شوم خود را عملی سازند . از این رو می بایست با در نصب آنتی ویروس های قدرتمند بر روی این حافظه ها خود را از خطراتی که تهدیدتان می کند ، در امان بدارید . USB Drive Antivirus نام نرم افزاری است که امروز برای شما تهیه کرده ایم که کار آن ، محافظت همه جانبه از فلش مموری ، مموری کارت و سایر حافظه های پرتابل شما می باشد . این نرم افزار که خود به صورت قابل حمل و بدون نیاز به نصب طراحی شده است به شما کمک می کند تا تنها با کپی کردن فایلهای آن بر روی حافظه ی خود ، یک ابزار امنیتی قدرتمند را همیشه در اختیار داشته باشید و بتوانید در مواقعی که آن را به کامپیوتر هایی که از عدم وجود ویروس و سایر بد افزارها در آنها آگاهی ندارید ، وصل می کنید بتوانید با خطرات احتمالی مبارزه نمایید .کافیست تا فلش مموری خود را به کامپیوتر وصل کنید ، آنگاه برنامه به طور خودکار شروع به اسکن کردن آن نموده و ویروس ها ، تروجان ها و سایر بد افزارها را بلوکه کرده و از کپی شدن آنها بر روی حافظه جلوگیری می کند . یکی از ویروس هایی که اکثر کاربران به آن آشنایی کامل دارند ، ویروس autorun.inf می باشد که به سادگی در پوشه های مختلف به صورت خودکار کپی شده و قسمت های مختلفی از ویندوز را غیر فعال می سازد . طراحان این نرم افزار با اشراف کامل بر این موضوع راهکارهای لازم برای مقابله با این ویروس را در USB Drive Antivirus گنجانده اند و می توانید از این پس بدون نگرانی حافظه های قابل حمل خود را به هر کامپیوتری متصل نمایید .

 



 ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 2075
بازدید کل : 342191
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1